Reklamační řád

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží

Parfumcity s.r.o., Kumburský Újezd 111, 509 01 Nová Paka

Povinnosti kupujícího

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

  • na e-mailovou adresu provozovatele reklamace@parfumcity.cz,
  • poštou (bez dobírky) na adresu provozovatele,
  • telefonicky na +420 491 204 253.

a následně reklamované zboží doručit prodejci. Učinit tak může následujícími způsoby:

  • zaslat přes Zásilkovnu
    Zboží dobře zabalte, na krabici napište „REKLAMACE“ a přineste jej na pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslání zboží zpět.
    Obsluze jen řekněte PIN 93919293 a předejte balíček. Obsluha vám vydá potvrzení o převzetí.
    Vrácení zboží přes službu Zásilkovna je v případě reklamace ZDARMA 
  • zaslat bez dobírky na adresu provozovatele

    Výjimečně se může stát, že předpokládaná hodnota reklamovaného zboží je nižší než přepravní náklady na jeho zaslání zpět k nám. V takovém případě prosím nejprve kontaktujte naše zákaznické oddělení na čísle +420 491 204 253, nebo na e-mailu reklamace@parfumcity.cz. Posoudíme váš případ individuálně a nalezneme společně nejlepší řešení. 

    Povinnosti prodávajícího

    Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi e-mailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace. O průběhu reklamace se může zákazník informovat na telefonu +420 491 204 253.

    Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při uplatnění reklamace je nutno předložit stručný popis závady.

    Reklamace uplatněná v záruční době

    V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

    Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

    • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
    • neodborným zacházením,
    • zboží bylo poškozeno živly,
    • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním.

    Vzorový formulář

    Reklamace a náklady na dopravu

    V případě reklamace hradí prodejce minimální náklady spojené se zasláním zboží zpět. Pokud si kupující zvolí např. dražší kurýrní službu oproti běžné poště nebo jiné nejlevnější variantě, vrací prodejce pouze částku odpovídající ceně nejlevnější dopravy, kterou měl v době odesílání kupující na výběr napříč všemi dopravními společnostmi.

Vše sklademAktualizace skladu každých 15 minut

Garance originalityPouze originální značkové parfémy

Expresní dodáníAž k vám domů

Nejlevnější testeryŠiroký výběr testerů za super ceny

Přihlášení

Zapomněli jste heslo? Pošleme Vám nové.
Jste tu poprvé? Vytvořte si nový účet.